8 Σεπ 2022
Εμπορική αντιπροσωπεία (π.δ. 219/1991): Αξίωση για αποζημίωση πελατείας (προϋποθέσεις θεμελίωσης της αξίωσης: «εισφορά νέων πελατών» και «σημαντική προαγωγή των υποθέσεων με υφιστάμενους πελάτες»· ύψος της αποζημίωσης) – Αξίωση για την ανόρθωση περαιτέρω ζημίας, ιδίως διαφυγόντων κερδών μέχρι τη συμπλήρωση του καθορισμένου χρόνου διάρκειας της σύμβασης ή, αν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου, μέχρι τη συμπλήρωση της οριζόμενης για την καταγγελία προθεσμίας – Καταγγελία της σύμβασης εμπορικής αντιπροσωπείας λόγω υπαιτιότητας του εμπορικού αντιπροσώπου που θα δικαιολογούσε την καταγγελία κατά πάντα χρόνο.