18 Σεπ 2025
Εξέταση αναφοράς από επιβάτιδα του Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία έχασε το αντίτιμο εισιτηρίων λόγω δυσλειτουργίας αυτόματου μηχανήματος· συγκεκριμένα, ενώ προσπάθησε να φορτώσει στην κάρτα της εισιτήρια 10+1 διαδρομών, το ποσό χρεώθηκε αλλά τα εισιτήρια δεν πιστώθηκαν· παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις της, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) δεν ικανοποίησε το αίτημά της για επιστροφή χρημάτων. Ο Συνήγορος του Πολίτη, λαμβάνοντας υπόψη και άλλες παρόμοιες αναφορές, κάλεσε τον ΟΣΕΘ να δώσει λύση στο γενικότερο πρόβλημα και να ενημερώσει για την εξέλιξη της υπόθεσης· ο ΟΣΕΘ αναγνώρισε την ορθότητα του αιτήματος και δήλωσε ότι η επιστροφή έχει προωθηθεί για εκκαθάριση, ενώ ο Συνήγορος αναμένει απαντήσεις και για τις υπόλοιπες εκκρεμείς περιπτώσεις.