Display main menu Αρχική σελίδα Αναζήτηση Sakkoulas-Online.gr

Αγορά συνδρομής


Επισκόπηση Εμπορικού Δικαίου, 2 (2017) / Μελετήματα / Γ. Μπουχάγιαρ, Τέχνη: προϊόν της διάνοιας ή των επιταγών των μέσων ενημέρωσης και επικοινωνίας; Η (απόλυτη) εμπορευματοποίηση της τέχνης και ο «βομβαρδισμός» των διαφημίσεων

Προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση στο περιεχόμενο αυτής της σελίδας, πρέπει να αποκτήσετε συνδρομή σε ένα από τα ακόλουθα πακέτα:

- Ιδιωτικό Δίκαιο
Είστε ήδη συνδρομητής;
» Είσοδος στο σύστημα