13 Μαρ 2017
Με την υπ΄ αριθμ. 1566/2017 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κρίθηκε ότι οι συνεχείς τηλεφωνικές οχλήσεις εισπρακτικής εταιρείας με τη μορφή επανειλημμένων τηλεφωνημάτων με τρόπο πιεστικό, προσβλητικό και υποτιμητικό, υπερβαίνουν το επιβαλλόμενο μέτρο που οφείλεται στις συναλλαγές και προσβάλλουν την προσωπικότητα του οφειλέτη, με αποτέλεσμα να δικαιούται αυτός χρηματική ικανοποίηση για την αποκατάσταση της προκληθείσας σε αυτόν ηθικής βλάβης.